pátek 7. září 2012

More blond

Nejsem velkým příznivcem recenzí, ale v případě spreje More blond od značky Balea nemůžu zůstat skoupá na slovo. Jedná se o zesvětlující sprej na vlasy, díky kterému můžete za a) zvýraznit vaše ombré b) vystínovat vaše ombré - docílit přirozeného přechodu mezi barvami c) zesvětlit pár pramínků pro oživení účesu d) zamaskovat odrostlý melír. Možnosti a) a b) jsem testovala na vlastních vlasech a jsem nadšená. A jak se sprej používá ? Je to prosté, milý Watsone. Nanesete na suché vlasy, lehce pročísnete, zahřejete žehličkou. Osobně jsem nanesla množství takové, aby vlasy byly mokré a poté zažehlovala asi deset minut. Akce je to velmi rychlá a účinná. Na závěr přináším radu pro ty, kdo se rozhodli pro vyzkoušení varianty b). Sprej doporučuju nanášet asi tak 7 cm nad začátek vašeho ombré ;).
Shrnutí:
+ rychlá aplikace, viditelná účinnost
- pokud máte tmavé vlasy, tak to ani nezkoušejte, smrad, který při operaci vznikne :D

Pokud máte k výrobku nebo celkově k barvení vlasů jakýkoli dotaz, nebojte se zeptat, iž jsem v tomto oboru vyzkoušela ledacos. :D :)


7 komentářů:

  1. Ten se chystám vyzkoušet! Zatím používám tento: http://barvy-vlasy.heureka.cz/henna-plus-zesvetlujici-sprej-na-vlasy-s-hermankem-150-ml/
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten neznám, nicméně tento mi připadá perfektní a navíc jsem ho koupila za krásnou cenu 50 Kč. :)

      Vymazat
  2. Jeee, hned bych vyzkoušela! Tedy, spíš bych se zaměřila na možnost c). :) Ale problém je, že nemám žehličku.:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. čo by to spravilo s hnedým vlasom? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že by to bylo bez efektu. Je to buď vyloženě na blond vlasy nebo na vlasy, který byly odbarvený a nabarvený. :)

      Vymazat
  4. Ahoj, mám ombré a chtěla bych maličko stáhnout nažloutlou barvu a lehce to ombrá dát směrem k hlavě víc... mám ombré blond - odbarvené, svoje vlasy mám světle hnědé... bojím se, aby to nechytlo spíše do zrz, co myslíš? díky moc moc!!! :) Barča

    OdpovědětVymazat

Every comment makes me smile :)