středa 16. ledna 2013

Možnosti dialogu

Máte rádi surrealismus ? Zajděte na výstavu Jana Švankmajera, je to opravdu zážitek. Netřeba dále komentovat, pokud vás následujícíma fotkama nalákám, máte čas do 3.2. navštívit Dům U Kamenného zvonu. Já osobně miluju Švankamajerova bizarní zviřátka. :)












5 komentářů:

  1. milujem surrealizmus aj Švankmajera, hlavne jeho krátke filmy :)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že to mám tak ďaleko, hneď by som sa šla pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Švankmajerovi jsem byla před Vánocema, měla jsem z toho fakt smíšené pocity, ale jako jo, líbilo se mi to :)
    Koukala jsem do starších článků a máš božské červené vlasy..
    Určitě follow (y)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky, vypadá to zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat

Every comment makes me smile :)